Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Lena - 28 december 2011 23:30

 


God fortsättning på julen alla vänner!


Julen har varit fantastisk och jag njuter fortfarande av den ljuvliga ledigheten. Familjen är fortfarande samlad och högtidsstunden för mig är när vi sitter och äter tillsammans och alla har tid till att prata och umgås.


Några långpromenader, sena filmkvällar, långa sovmorgnar och en väldans blåst har också passerat. I stugan hade träd från grannen blåst mot vår tomt men husen klarade sig. Tack och lov! På skogspromenaden i morse med hunden, fick vi sick-sacka mellan nedfallna stora granar och tallar. Vilket brak det skulle ha varit här när de föll.


Har också hunnit läsa ut "Morgon i Jenin", "Sankta Psyko" och håller nu på med Jonas Moströms sista deckare "Evig eld". Johan Theorins bok var verkligen psyko och han har jag nog läst klart nu. Jonas Moström läser jag mest för att jag känner mig hemma i miljöerna och jag gillar att Sundsvall hamnar på deckarkartan. Det gjorde våra trakter också i Lars Keplers sista och mycket spännande bok, "Eldvittnet". Den har vi sträckläst i vår familj.


Nu ska jag sticka lite på ulliga och varma vantar. Vi syns och hörs. Gillar julledigheten!

Lena





Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Skapa flashcards