Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Lena - 10 februari 2013 23:46

      


Efter en helt fantastisk helg i Lund hos Olivia, som avslutades med biobesök, styr jag kosan hem till Sundsvall i morgon igen. Tåget väntar och jag hoppas på lika trevligt resesällskap på vägen hem, som hit.


Fötterna värker efter alla promenader på dessa kullerstenar, svetten lackar av att försöka hinna med i samma tempo som den yngre generationen och nog får vågen sig en dust efter alla go'saker vi stoppat i oss denna helg men vad gör det!!!


Jag är så glad över dessa dagar och ser fram emot att om några veckor har jag åtminstone två ungdomar hemma på besök igen. Jag är en lycklig mamma!


Nu har jag sett, luktat och känt och jag vet att Olivia har det bra. Så...


Nu styr jag kosan hem igen.

Mamma Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards