Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Lena - 24 februari 2010 21:42

Ingen dag är en vanlig dag!


Alla dagar är olika, har olika förutsättningar och blir inte den andra lik. Idag var en ovanlig dag för det var första gången som jag fyllde 52 år. Det var speciellt att få vakna i lugn och ro, få fika på säng en onsdag och dessutom spännande paket. Underbart!


På jobbet hurrade barnen 52 gånger och jag trodde i min enfald att de sedan skulle vara tysta resten av dagen.... Härliga ungar, vad de vill och orkar. De berör mig när de lovar att komma på min pensionsdag om 13 år.


Ikväll har alla andra nära och kära som söner, syskon, en svåger och svärföräldrar också hört av sig.


Idag var det ingen vanlig dag och Sverige tog guldmedalj igen, denna gång i herrarnas stafett. Första gången på över 20 år!


Det blir det nog ingen vanlig dag i morgon heller, för då är det torsdag....


Varenda dag är en ovanlig dag.

Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards