Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Lena - 20 maj 2015 23:16



Min nya gamla fina charmiga skola Heliås i Svartvik, Sundsvall.



I kvällsljus men ändå så fin!

Här har jag förmånen att få arbeta som rektor.

Skolan med stort S. Svartvik.

Lena

Av Lena - 20 maj 2015 06:12


Godmorgon! En vanlig onsdag att vakna till.

Men ändå inte en vanlig onsdag. En unik onsdag, för just den här onsdagen kommer aldrig igen.

Och just den här morgonen kommer snart bara vara ett minne.

om en stund ska jag möta små och lite större på skolan som också har en unik onsdag. En ny härlig dag med fina barn!


Många elever på min skola vill gärna sitta och arbeta i grupprum ibland. Mitt rum har blivit en favorit när det är ledigt och då jag är ute på andra äventyr. Kul!

Ibland har det hänt att jag blivit sur när detta innebär extra städning för mig efter små besök.... Men bara ibland!

Istället för att bli irriterad, så gjorde jag en gästbok för mina besökare att skriva i och genast såg jag en förändring.

Alla skriver om hur mysigt de tycker det är i mitt rum och hur de trivs där. Ytterst sällan får jag städa numer.


Någon/några hade dessutom skrivit en hälsning på framsidan en dag, vilket jag såg när jag tittade lite närmare på boken....

Mitt hjärta svämmar över!

Glad onsdag på er alla där ute. Det är en unik dag och du är unik. Finns bara en av dig!!!!

Glad onsdag!
Lena


Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards