Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Lena - 3 mars 2015 07:47


Äntligen!

Efter 4 dagar med feberfrossa, ont i kroppen, förkyld och influensa vaknar jag och känner mig inte frisk! Men det har vänt! Det känns att det har börjat gå åt rätt håll!

Vad underbart att känna känslan, att nu blir allt bara sakta men säkert bättre. Jag jublar!



Både Stefan och jag har legat nerbäddade i varsin soffa med filt och kudde samt en ask Ipren inom räckhåll. Båda med influensan varsamt och säkert instoppad i våra kroppar.

Det är så typiskt att efter intensivt arbete in i det sista, så blir jag sjuk när det blir ledighet. I detta fall sportlov.

Ja, inga karensdagar och sjukskrivningsdagar blir det ju iallafall...... Men lite trist.



Vi har turats om och bara orkat korta promenader med Mira efter en dos Ipren. Hon har till och med legat steget före dessa dagar.

Men nu blir det snart andra bullar!

Inte frisk, men nu har det vänt.
En obeskrivlig känsla!

Äntligen!
Lena




Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards