Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Lena - 25 januari 2015 22:29


Min bästa dag är varje dag som jag vaknar och känner att idag håller jag i min egen taktpinne och får bestämma innehåll och tempo. Naturligtvis tillsammans med de jag ska dela dagen förstås...


Vi åkte till stugan, skottade lite och myste i solen.

Promenixade med Mira, fast hon gör som hon vill nuförtiden och springer ifrån mig.... Hon gillar nog också att hålla i sin egen taktpinne kanske....


Det var andlöst vackert med dimman som simmade sakta över isen i vågrörelser. Stilla och alldeles tyst, så tyst.


Kaffetåren på bryggan smakade himmelskt och det kändes som sammet i hela kroppen av att sitta där och bara leva i nuet.


Avslutade dagen alldeles fantastiskt slött och köpte hem pizza. Vallonens bjöd på goda smaker och satte punkt för en riktigt bra dag.

Tack för idag!
Lena



Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards