Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Lena - 13 augusti 2014 08:35


Sommaren går fort och plötsligt är skolans hösttermin här.

Sista semesterdagen!



Njöt av livet utomhus hela dagen och kaffet smakade som allra bäst i solen.




Hängpelargonen var lite seg i starten men nu blommar den energiskt.

Tog ett tag för den att verkligen förstå att det var sommar. Så var det för mig också. Nu blommar vi båda som bäst.




Mira vandrade mellan sol och skugga hela dagen igår. Vilken skön frihetskänsla att få välja!



Känner mig avslappnad och full av energi igen. Ska bli roligt att börja jobba och möta alla mina små elever.

Några är nya och kanske jättepirriga just nu...

Några längtar säkert och några gruvar sig för att kliva upp på morgonen för att jobba hårt.



Alla mina små vänner vet att jag älskar böcker och choklad.

Sitter gärna vid min chokladblomma och mår gott av chokladdoften.

Märklig växt som tilltalar mig!




Var tog sommarens alla dagar vägen?

Förmodligen i vattnet för oj vad jag har badat denna sommar. Ljuvligt!


Sista semesterdagen gick fort den också.

Tur att sommaren är kvar ett bra tag till och att en skön höst ligger framför mina fötter.

Nu är jag redo för jobb igen. 5 dagar att förbereda mig inför den härliga stormen av skolbarn.

Jag är redo! Välkommen till skolan!

Fröken Lena



Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards