Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Lena - 19 juli 2014 09:15


Inte en enda bild kom med förra gången!

Bloggade i bilen och ju närmare stugan vi kom, ju sämre blev nätet på telefonen.



Här är en bit av den fantastiska chokladtårtan med vaniljgrädde.

Resten är uppäten. Varje smula!
Så gott!


Peter är en fena på att baka och att få tekniska prylar att fungera.

Men! Att få internet i telefonen att fungera i stugan eller att jag överhuvudtaget ska kunna ringa när vi är i stugan det är omöjligt även för honom att lösa.


Telia uppgraderar och uppdaterar men detta gäller tydligen inte för mig och min telefon i stugan. Suck!

Problemet med bilden på chokladtårtan är löst men inte problemet med vad som händer med bilder och samtal som bara försvinner i tomma intet.

Jag får väl byta telefon eller så vänta i lugn förvissning om att Telia uppgraderar och uppdaterar så det löser mina kommunikationsbehov till slut.


Jag väntar!

Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Skapa flashcards