Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Lena - 30 juni 2014 08:58



Från värme, sköna bad och sand mellan tårna...


... går det rätt snabbt att färdas
till ett grått och kyligt landskap.

Hoppsan!


Igår lyste dock en trädgård upp mitt sinne. Och det var inte min trädgård!

Roligt att få besöka andras trädgårdar.


Vi besökte Trädgårdsflow på Villa Katrinelund. Underbar trädgård!


Fick massor av goda idéer och inspiration. Tack!


Fick vila ögonen på något vackert och lukta på frisk och skön grönska.
Härligt!


Det blev en skojig dag trots regnet som hängde i luften.


Tack svärmor och svägerska Lena för en trevlig stund tillsammans.
Finaste ni!


Idag ska jag baka bullar och stöka om i min egen trädgård med lite nya växter.

Med jord under naglarna ser jag fram emot denna dag.

Ha en skön sommardag där ute!
Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards