Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Lena - 3 januari 2014 12:27


Regn, regn, regn och hal is. Inget vi är van vid i Norrland under denna årstid. Så otroligt tråkigt när skidor och snowboard väntar efter väggen på aktivitet.

För att se framåt lyfter vi blicken och spanar in det nya året.



Vad ser jag fram emot under det nyfödda året? Vad ska bli spännande och roligt att göra? Vad är mindre roligt som jag måste ta itu med?

Papper och penna hör till mina favoritverktyg och med hjälp av dessa formar jag brickor för familjens framtidsbingo.


Miras bingobricka är snabbt klar!

Vi andra får givande samtal och funderingar tillsammans. Vi hjälps åt, tipsar varandra och delar med oss av våra förslag.

Sakta men säkert fylls ruta efter ruta på våra individuella brickor.

Vad det står på dem är sekretess inom familjen men på min kan jag avslöja två:
* resa
* rensa

Kul va! Undrar om någon av oss får full bricka??

God fortsättning på det nya året!
Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Skapa flashcards