Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Lena - 16 februari 2013 18:34

   


För en liten vecka sedan så klev jag av tåget i Köpenhamn. Så vacker tågstation! Jag andades in rymden och atmosfären i samma andetag. Det kändes alldeles tydligt att man plötsligt var på sydligare breddgrader.


 


För en liten vecka sedan åt jag pölse på Ströget...


   


... tog en öl i en typisk källarlokal med min Olivia...


   


... spanade in vårbuketterna på ett snöfritt men kallt torg mitt i staden Köpenhamn. Snöfritt men plaskigt!



 


Vi avslutade dagen med goda wienerbröd som faktiskt smälte i munnen! Behövde inte ens tugga, så då kan de väl inte innehålla så många kalorier hann jag tänka!


 


Världens bästa helg med världens bästa dotter. Bara för en liten vecka sedan. Tiden går fort!


Mamma Lena     

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards