Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Lena - 13 februari 2013 22:10













Olivia Ytterström!


   


På Arkitekturcenter i Lund kan man man se hennes signatur lite här och där. Här hemma finns den överallt men mest inom oss tror jag. Hon ger avtryck!


 



I helgen fick jag äntligen se hennes arbeten och hennes skola.


 


Hennes arbetsplats...


 


.... och några modeller...

 

 

 

.... som man kan titta in i.


     



På Arkitekturcenter i Lund, det är där mycket händer har jag förstått. Kreativitet, noggrannhet, engagemang, skaparglädje, kamratskap och samarbetsförmåga samsas och blir till en helhet. Sist men inte minst en hel del slit!


 


Jag känner mig så stolt och glad!


 


Närmaste granne ligger Designcenter där Niklas studerade för bara några år sedan.


 


Till och med ett "Lilla Hönshuset" hittade jag i Lund. Så nära men så långt ifrån. 


En underbar helg i Lund!

Mamma Lena




Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards