Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Lena - 15 januari 2013 22:07

 


Puh! Dagens allvarligaste händelse med ett fruktat tandläkarbesök är avklarat.


En liten bit av en tand hade lossnat och lagades med bedövning förstås. Längst in, vrångt, trångt och eländigt! Käken höll på att bändas ur led... 


Det jag dock absolut mest oroat mig för är en kindtand som ideligen skrämmer mig och hotar med rotfyllning, utdragning och även i mörka stunder tyst viskar i mitt öra: "Vi kanske behöver rensa ur och göra en krona....... "  Burr!!!


Den mycket snälla och ödmjuka tandläkarinnan Magdalena tog en bild och lugnade mig med att vi avvaktar. Jag älskar att avvakta i tandläkarärenden och jag flyger högt ovan träden av lycka ikväll.


Det känns som att jag fick välja den allra bästa leksaken i tandläkarens trösteburk idag!


Fortfarande med darrande knän.

Lena 

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards