Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Lena - 5 november 2012 21:40

På kärt besök i Oslo.

 

 

Hos Niklas i Oslo fick alla plats i helgen. Underbart trångt och härligt! Hela familjen kom från när och fjärran och samlades där. Alla rymdes alldeles precis. Vi åt, drack, skrattade, snarkade och trängdes ihop. Så kul!

 

 

 

 

Alldeles bredvid Karl Johan bor han, så där strövade vi en hel del. Butiker, restauranger och massor av kaffe och smörgåsar förstås. Vi var ju i Norge!

 


  

 

Slottet låg vid vägs ände. Vi trotsade regnet. En Allhelgonahelg med familjen. Många långa promenader i museum, bland kultur och trevligheter. Några var dessutom ute och svängde sig i nattvimlet.

 


 

 

Utanför domkyrkan fanns detta fantastiska minne över några fina ungdomar som ville så mycket men hamnade framför en terrorist.  Så grymt hemskt!

 

    

 

Under det stora röda hjärtat låg denna sten bland alla ljuslyktor. Jag undrar vem den lille är. Älskad och saknad!

 

Så hemskt och så gräsligt onödigt, så jag kan inte hitta ord som beskriver alla känslor som skakar om och berör. Vilken enorm sorg för anhöriga och för ett helt land.

 

Kan bara instämma i att "störst av allt är kärleken". Så stort!

 

 

 

Så tacksam och lycklig över att jag fick fira en härlig och rolig helg med alla mina.

 

Vilken tur jag har!

 

Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards