Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Lena - 15 augusti 2012 16:58


Sommarlovets sista dag idag. Otroligt vad tiden gick fort och vad mycket vi har gjort....


Semester på Grekland, slappat och jobbat i stugan, badat, myst hemma på altanen, åktur till Höga Kusten, Hälsingland, fått ha alla barnen hemma, varit på auktion, firat storasysters födelsedag, fyndat på loppis, spelat kort, träffat släkten, fiskat i Gimån, plockat bär, ätit gott, druckit gott, mått gott och läst massor av bra böcker.


Haft lata dagar, festdagar, bråttomdagar, soliga dagar och en hel del regniga dagar. Men bara bra dagar!


   


Inget varar för evigt och i morgon tar allvaret och stora ansvaret vid igen. Då är det dags att plocka fram all energi som jag samlat i sommar. Jag är fulladdad!


Ser fram emot att ta itu med mitt uppdrag bland barnen igen. Se upp alla skolsugna barn! Ska bli så kul! 


Till dess njuter jag av den sista sommarlovsdagen.

Sommarlovsledigalatfröken Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Skapa flashcards