Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Lena - 3 juli 2012 23:16

Loppisrunda nummer 1 för sommaren:   


I vår familj slopar vi golfrundor. Vi åker på loppisrundor istället! Favoriten ligger i Märrgård på Tynderö och är ett himmelrike för loppisälskare! De har allt! Till och med en åsna har de, fast den är inte till salu tror jag.


 


Kolla exempelvis här vilka läckra badkar i äkta koppar man kan hitta på såna spännande rundor. Provar för vilka kroppar just detta tjusiga badkar passar. Passar precis för mig! Fast tyvärr var det hål i botten....


     


Det tar på att springa runt bland alla dessa saker från golv till tak och man blir lätt hungrig. Vi tog en lunch på Portercafet på Åstön. Världens räkmackor!


 



Där startade vi också dagens match i kortspel, 500. Kolla in min giv! Jag har redan en liten stege....


 


Vid havets strand i Oxviken avgjordes matchen och det var riktigt varmt och skönt när solen vilade sig på stranden. Vattnet var dock alldeles för ruskigt kallt och endast några små barn vågade doppa sig.   


En ruskigt rolig loppisrunda och jag vann på 500 efter mycket om och men.

Lena 

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Skapa flashcards