Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Lena - 14 juni 2012 22:27


Sitter och vickar på tårna! Plaskar runt i fotbadet och njuter av att sista arbetsdagen är till ända.


Sista tiden har dagarna och kvällarna varit lite fullbokade och någon tid för att blogga har knappast funnits. I onsdags hade jag till och med någon inbokad aktivitet och kunde inte komma på vad.... Hm! Jag annonserade på face book och frågade ödmjukt om någon visste vad jag skulle göra och då kunde påminna mig om detta....


Ett av svaren var att jag nog skulle sätta mig i solen med ett glas vin, så det gjorde jag! Såklart!


Jag vispar runt med fötterna bland väldoftande bubblor och njuter. Ett ljuvligt sommarlov väntar!


   


Vårt koltrastbo är tomt och även där har ungarna flyttat ut. Nu gör de vuxna som de vill. Jag passar på att vicka på tårna i ett varmt och skönt fotbad. Avkopplande!


Sommalovslediga Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards