Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Lena - 14 maj 2012 22:23



I lördags var vi på Lions konstrunda. En fantastisk bröllopstårta visade sig från sin bästa sida i Atelje Blåtorp. En tårta som inte bidrar till extrakilon runt magen. Dock undrar jag hur det känns inne i självaste magen om man tar sig en smakbit av denna läckerhet för ögat. Detta är nog vad som kallas skådebröd. En stilig sådan!








I Allsta hittade vi Kulturverkstan med vacker keramik och stiligt tygtryck. Ett par Dockstaskor med fint tryck köpte jag här. Värda vartenda öre!


 


På mitt favoritställe i Midälvagården, där jag går på silversmide, sken solen och vi njöt av alla fina silverarbeten och annat smått och gott.



 


Christina hade fint silversmidesfrämmande från Köpenhamn av Sanna Silver och Ove Silver Artist. Riktiga proffs hela bunten!


En superrolig dag med olika konst- och hantverksformer. Man blir sugen på mer!


Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards