Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Lena - 10 november 2011 20:56

 


Vi for till Peter i Jönköping några dagar. Bakade bullar och fyllde på lite i frysen. Kände mig så kollosalt mammaglad när jag fyllde den nya lägenheten med härlig doft av kanelbullar, som vi sedan kunde äta alldeles varma och doppa i kall mjölk. Mumf!


 


Stolarna satte grabbarna ihop och de gick utmärkt att stapla plåtar på. Matbordet fanns naturligtvis inte i lager, så vi fick klara oss ändå. Men den som väntar på något gott.... Jag tror att någon kände sig bra pappaglad också!


   


Blev en hel del slappa också, bra film och "Så mycket bättre" innan vi gamlingar somnade och ungdomarna drog ut en sväng för att undersöka nattlivet på stan denna kväll. 



Älsklingen Mira tog igen sig i flyttningsbestyren med sin nya lilla älg. Håhåjaja!


Nästan hela familjen samlad och jag var så mammalycklig! Längtar dock efter Olivia som nu varit borta och rest runt i Asien i över 2 månader. Bangkok, Laos, Vietnam, Kambodja och nu Thailand igen. Sist jag hörde något från henne skrev hon att de hade en orm som bodde på deras bungalowtak. Inga lysande nyheter för en mamma med ormfobier!!


Hemma igen efter cirka 8 timmar på vägen, med två sega E4 stopp. Värt varenda minut!


Mamma Lena


Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards