Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Lena - 2 januari 2011 14:38

 

Nyårsdag på Navarns is. Vi skidade ut på våra gamla träskidor för att pimpla. Solen låg över bergen och i allt det alldeles tysta och lugna såg det ut som hela världen stod i brand.


Det känns så stort och mäktigt där ute på isen.


 


Mira frös och fick ligga inuti husses jacka. Mysigt!


Tänk vad många ljuvliga stunder vi har framför oss på isen i vårsolens glans. Nu går det mot rätt håll och blir bara bättre och bättre.


Kan aldrig se mig trött på och sluta andas in naturen i vårt paradis i Navarn.

Lena

Av Lena - 2 januari 2011 00:25

 

Nyårsdagen 2011. Först.... men inte störst!


Fick årets första abborre i Navarn. Helt otroligt! Förra året kämpade jag hela vintern och lyckades endast få upp en pytte, pytteliten rackare på hela vintern. Men idag nappade det minsann och först upp var min. Stefan var god 2:a. Hurra!


Ingen vrål-nyårsdagsmiddag precis, som efter Håkans proffspimpling förra året, men jag ser det som ett gott tecken inför det nya året. Vad månde det bliva av detta år som börjar så bra???


Gott Nytt År alla Navarnälskare! och alla andra!

Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards