Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Lena - 29 maj 2010 21:03

 


Så äntligen är den här, den efterlängtade studentbalen. Olivia och Oskar har sett fram emot denna stora fest, då endast studenten återstår av gymnasietiden.


 

Alla tentor, alla prov och seminarier i en lång kö, är över och ett minne blott för denna gång. Med stor glädje men också med ett visst mått av vemod och saknad  firas kvällen med bal på Södra berget.


 

Studenterna anlände i kortege uppför Södra bergets slingrande krokar. Inte alla anlände till balen med säkerhetsvakter!


 

Ordningen var strikt och vi kontrollerades noga när vi skulle överlämna en näsduk till Oskar.


 

Olivia, Oskar, deras vänner och de fyndiga säkerhetsvakterna så fulla av spex och som förgyllde kvällens entre. Hurra!


 

Jag hoppas att kvällen blir helt underbar för detta fantastiska gäng!


 


Och jag känner mig så oerhört stolt över min dotter, min Olivia.

Du är fantastisk på alla sätt!


En mycket stolt mamma Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards