Lilla Hönshuset

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Lena - 29 april 2010 22:19

 

Ett par slitna gamla vänner stirrar på mig så fort jag går ut och in i vårt hus. Helt tysta och utan ett ord så uttalar de ändå en massa krav på mig. Alldeles stilla står de på exakt samma plats men de förföljer mig faktiskt ändå lite här och där, lite nu och då....


De flagnar mer och mer för varje dag och ser allt mer bedrövliga ut.


Tänk att det alltid ska finnas en hel massa måsten, en massa görande som ska bli utförda. Så fort man gjort klart en sak, så väntar nästa syssla obönhörligt!


Fast  när man väl sätter igång, så brukar det kännas så bra och sedan, ja sedan är man så nöjd med sig själv.


I morgon rasar vintern ut och vi sjunger in våren och då är det snart dags för ett par slitna gamla vänner att bli som unga på nytt.


Trevlig Valborg på er alla vänner och bekanta!

Lena

Presentation


Hej och välkommen till Lilla Hönshuset!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla Hönshusets gästbok


Skapa flashcards